Wystarczyło jedno ujęcie.. żeby zostać zwycięzcą!

Znamy już laureatów konkursu fotograficznego „Media w mojej edukacji”, który był propozycją skierowaną do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych. Po zliczeniu punktów przyznanych przez Jury, do którego należeli przedstawiciele mediów i Uniwersytetu Śląskiego z przyjemnością możemy ogłosić, iż zdobywcą I miejsca został Paweł Kaźmierczak za zdjęcie „Nowoczesne jest pożyteczne”. Laureatką II miejsca jest Justyna Buks, która przedstawiła wizję „Zderzenie dwóch światów”. Na III miejscu uplasowała się Agnieszka Berezowska, która zaprezentowała fotografię pt.: „Media – okno na świat”. Zwycięzcy otrzymają upominki rzeczowe, dyplomy, a ich prace zostaną opublikowane w międzynarodowej publikacji elektronicznej i pokazane na wystawie w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej  (CINiBA) w Katowicach.

Przewodnicząca Jury zdecydowała o przyznaniu jednego dodatkowego wyróżnienia: za innowacyjny pomysł – dla Sławomira Nawrota za fotografię zatytułowaną „Videodrome”. Zdjęcie zostanie opublikowane w międzynarodowej publikacji elektronicznej, a jego autor otrzyma okolicznościowy dyplom.

Do szkół, do których uczęszczają młodzi pasjonaci fotografii zostaną wystosowane listy gratulacyjne.

Wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie dziękujemy, a laureatom serdecznie gratulujemy!

 

Międzynarodowy Konkurs Fotograficzny

„Media w mojej edukacji”

LAUREACI:

I miejsce (1st Place) – Paweł Kaźmierczak (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych  nr 1 w Łasku) “Nowoczesne jest pożyteczne”; 133 punkty

1m

 

 

II miejsce (2nd Place) – Justyna Buks (I Liceum Ogólnokształcące im. H. Sienkiewicza, Kędzierzyn-Koźle) “Zderzenie dwóch światów”; 129 punktów

 

2m

 

III miejsce (3rd Place) – Agnieszka Berezowska (III Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie) “Media – okno na świat”; 123 punkty

 

3m

 

Wyróżnienie dodatkowe za innowacyjny pomysł (Extra award for an innovative idea) – Sławomir Nawrot (III Liceum Ogólnokształcące im. Norwida, Będzin) “Videodrome” ; 122 punkty

wyr

Comments are closed.